Doprava nad 2000 Kč zdarma.

Dodání zboží

 
- doručení do 48 hodin
- dodání na dobírku ČR, SR
- showroom / výdejní místo v Brně
- běžná zákonná záruka po dobu 2 let
- záruka rychlé výměny / vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů
- při platbě převodem doprava při nákupu od 2000 Kč (79 €) ZDARMA

  
ZPŮSOB DORUČENÍ PO ČR
 
Způsob doručení Platba nad 2000 Kč - převodem Platba nad 2000 Kč - na dobírku Platba převodem Platba na dobírku Poznámka
Osobní odběr (Showroom: Pekařská 26, Brno) 0,-  - 0,- - Před vyzvednutím zboží nutná domluva na tel. čísle: 775 223 032.
Česká pošta - Balík do ruky 0,- 30,- 109,-  139,-  
Česká pošta - Balík na poštu 0,- 30,-  109,- 139,-  
PPL 0,- 30,- 99,- 129,-  
 
 
 ZPŮSOB DORUČENÍ PO SR
 
Způsob doručení Platba nad 79 € - převodem Platba nad 79 € - na dobírku Platba převodem Platba na dobírku
PPL SK 0 € 1 € 4 € 5 €
 
 
 
Dostupnost zboží - jaká je doba dodání mé zásilky?
 
Skladem - zboží je doručeno do 48 hodin max. do 3 pracovních dnů. Není to běžné, ale v případě, že se Vaše lhůta doručení prodlouží, budeme Vás ihned telefonicky nebo e-mailem informovat.
 
Dodání do 7 dnů / Dodání do 14 dnů - zboží objednáváme u našeho dodavatele a doručujeme v daných lhůtách tj. 7-14 dnů. Není to běžné, ale v případě, že se Vaše lhůta doručení prodlouží, budeme Vás ihned telefonicky nebo e-mailem informovat.
 
V případě dostupnosti Na dotazMomentálně nedostupné / Vyprodáno prosíme poptejte zboží prostřednictvím e-mailové zprávy na info@eshopat.cz. Je pravděpodobné, že bude produkt v blízké době znovu naskladněn.
 
 
V jakých hodinách a jakým způsobem jsou zásilky doručovány?
  
ČESKÁ POŠTA - BALÍK DO RUKY
Ve všední dny doručují kurýři ČP mezi 8:00-16:00 hodinou. V lokalitách krajských měst doručují v časových pásmech 8-14 hod a 13 -19 hod. Pokud vás nezastihnou na uvedené adrese a pokus o doručení není úspěšný, balík uloží na nejbližší ukládací poště. Informaci o uložení a možnostech vyzvednutí balíku obdržíte prostřednictvím SMS nebo e-mailu. Výzvu k vyzvednutí zásilky najdete také ve své poštovní schránce. Chcete balík doručit odpoledne? Více informací o doručení v odpoledních hodinách získáte zde.
 
ČESKÁ POŠTA - BALÍK NA POŠTU

Informace o tom, že ČP Vaši zásilku převzala do přepravy, obdržíte v avízu (SMS/e-mail). Vaše zásilka bude připravena k vyzvednutí na Vámi vybrané poště již od 12 nebo 15 hodin po dni podání. O tom, že je zásilka připravena k vyzvednutí, budete informováni elektronicky. Papírovou výzvu již ve schránce nenajdete. Zásilku si vyzvednete tak, že se na přepážce jednoduše prokážete dokladem totožnosti a sdělíte přepážkové pracovnici buď číslo balíkové zásilky, které  jste obdrželi v SMS nebo e-mailu, nebo sdělíte svoje mobilní telefonní spojení, nebo e-mailovou adresu (resp. spojení, na které Vám byla zásilka avizována).

PPL
Kurýři doručují zásilky v pracovních dnech v době od 8:00 do 18:00. Ve většině případů kurýři volají adresátům předem, ale nemůžeme Vám to zaručit. Každý zákazník obdrží v den doručení SMS s informací o čísle zásilky a telefonním číslem na doručujícího pracovníka. V případě, že Vás kurýr nezastihne doma, bude Vaše zásilka ulužena na nejbližším DEPU PPL. Zároveň je možné se telefonicky domluvit s kurýrem na uložení Vaší zásilky v nejbližším PARCELSHOPu, kde si zásilku vyzvednete.
 
 
Co když se má zásilka opozdí?
 
Ihned po předání Vaší zásilky dopravci, Vás o této skutečnosti informujeme prostřednictvím e-mailové zprávy. Zásilka by v ten okamžik měla být doručena následující pracovní den (na Slovensko do dvou pracovních dnů). Pokud se tak nestane, prosíme, kontaktujte nás na telefonních číslech 775 223 032 nebo 777 114 014 a my se o Vaší zásilce budeme informovat.
 
 
Na co nezapomenout při převzetí zásilky? 
 
Před převzetím zásilku pečlivě zkontrolujte. V případě poškození během přepravy sepište s kurýrem zápis o poškození, pořiďte fotografie poškozené zásilky a ihned nás kontaktujte. Děkujeme.