Jak mi bude zboží doručeno?

- rychlé dodání ČR, SR (i na dobírku)
- běžná zákonná záruka po dobu 2 let
- je-li zboží skladem doručení do 48 hodin
- vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů
- při nákupu od 2000 Kč (79 €) doprava ZDARMA
- výdejní místo v Brně (Lidická 40 - před vyzvednutím zboží nutná domluva na tel. čísle: 775 223 032)

  
ZPŮSOB DORUČENÍ PO ČR
 
Způsob doručení Platba nad 2000 Kč - převodem, kartou Platba nad 2000 Kč - dobírka Platba převodem, kartou Platba na dobírku Poznámka
Osobní odběr (Výdejní místo: Lidická 24, Brno) 0,- - 0,- - Před vyzvednutím zboží nutná domluva na tel. čísle: 775 223 032.
Zásilkovna - pobočky Z Point 0,-
30,-
59,- 89,-  
Zásilkovna - doručení na adresu 0,- 30,- 89,- 119,-  
PPL 0,- 30,- 89,- 119,-  
 
 
 ZPŮSOB DORUČENÍ PO SR
 
Způsob doručení Platba nad 79 € - převodem, kartou

Platba nad 79 € - dobírka

Platba převodem, kartou Platba na dobírku
Zásilkovna - pobočky Z Point
0 €
1 €
3 €
4 €
Zásilkovna - doručení na adresu
0 €
1 €
5 €
6 €
PPL SK 0 € 1 € 5 € 6 €
 
 
 
Dostupnost zboží - jaká je doba dodání mé zásilky?
 
Skladem - zboží je doručeno do 48 hodin max. do 3 pracovních dnů. Není to běžné, ale v případě, že se Vaše lhůta doručení prodlouží, budeme Vás ihned telefonicky nebo e-mailem informovat.
 
Dodání do 7 dnů / Dodání do 14 dnů - v tomto případě existují dvě varianty:
1) Naše švadleny šijí jak umí, abychom mohli zboží opět naskladnit. Doporučujeme zboží objednat, neboť v takovém případě šijeme Váš kousek přednostně.
2) Zboží objednáváme u našeho dodavatele a doručujeme v daných lhůtách tj. 7-14 dnů. 
Není to běžné, ale v případě, že se Vaše lhůta doručení prodlouží, budeme Vás ihned telefonicky nebo e-mailem informovat.
 
V případě dostupnosti Na dotazMomentálně nedostupné / Vyprodáno prosíme poptejte zboží prostřednictvím e-mailové zprávy na info@eshopat.cz. Je pravděpodobné, že bude produkt v blízké době znovu naskladněn.
 
 
V jakých hodinách a jakým způsobem jsou zásilky doručovány?
  
Jakmile od nás odchází Váš balíček, ihned Vám posíláme emailem zprávu společně se sledovacím číslem zásilky.
 
ZÁSILKOVNA
Vyberte si z nabídky výdejních míst (ČR, SK), které Vám nejvíce vyhovuje. Zásilkovna běžně doručuje na výdejní místo za 1-2 pracovní dny. Během víkendů a svátků je logistika Zásilkovny pozastavena. Nicméně výdejní místa, která mají během této doby otevřeno, mohou zásilky vydávat. V případě potřeby se můžete o své zásilce informovat prostřednictvím sledovacího čísla, které jsme Vám zaslali emailem.
 
 
PPL
Kurýři doručují zásilky v pracovních dnech v době od 8:00 do 18:00. Ve většině případů kurýři volají adresátům předem, ale nemůžeme Vám to zaručit. Každý zákazník obdrží v den doručení SMS s informací o čísle zásilky a telefonním číslem na doručujícího pracovníka. V případě, že Vás kurýr nezastihne doma, bude Vaše zásilka ulužena na nejbližším DEPU PPL. Zároveň je možné se telefonicky domluvit s kurýrem na uložení Vaší zásilky v nejbližším PARCELSHOPu, kde si zásilku vyzvednete. V případě potřeby se můžete o své zásilce informovat prostřednictvím sledovacího čísla, které jsme Vám zaslali emailem.
 
 
Co když se má zásilka opozdí?
 
Ihned po předání Vaší zásilky dopravci, Vás o této skutečnosti informujeme prostřednictvím e-mailové zprávy. Zásilka by v ten okamžik měla být doručena následující pracovní den (na Slovensko do dvou pracovních dnů). Pokud se tak nestane, prosíme, kontaktujte nás na telefonních číslech 775 223 032 nebo 777 114 014 a my se o Vaší zásilce budeme informovat.
 
 
Na co nezapomenout při převzetí zásilky? 
 
Před převzetím zásilku pečlivě zkontrolujte. V případě poškození během přepravy sepište s kurýrem zápis o poškození, pořiďte fotografie poškozené zásilky a ihned nás kontaktujte. Děkujeme.