Výměna, vrácení zboží a reklamace

Nesedí Vám vybrané zboží? Potřebujete změnit velikost, barvu či zboží reklamovat?
Žádný problém, to se běžně stává...
 
1) Nejprve detailně vyplňte on-line formulář. Díky této službě budete mít proces vrácení, výměny či reklamace pod kontrolou od začátku do konce. Jistě Vás příjemně překvapí, jak zboží vyměníte či vrátíte snadno a rychle. Při výměně nebo vrácení zboží je nutné vrátit zboží nepoškozené, bez známek užívání, s původními visačkami a neznečištěné.
 
2) Dále zboží řádně zabalte do balíčku a pošlete nám zpět na adresu uvedenou v on-line formuláři. Můžete si zde zároveň objednat dopravu a vygenerovat přepravní štítek.
 
3) Jakmile se balíček vrátí k nám, zkontrolujeme jej a pošleme peníze zpět na Váš účet v co nejkratší době (nejpozději však do 14 dnů), nebo Vám zašleme požadované nové zboží.
 
4) Zboží nám prosím zašlete na adresu:
Eshopat.cz
Lidická 1875/40
602 00 Brno
 
Děkujeme, že nakupujete na Eshopat.cz.
 
 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení