Výměna, vrácení zboží a reklamace

 
 
Nesedí Vám vybrané zboží? Potřebujete změnit velikost, barvu či zboží reklamovat?
Žádný problém, to se běžně stává...
 
1) Nejprve detailně vyplňte on-line formulář. Díky této službě budete mít proces vrácení, výměny či reklamace pod kontrolou od začátku do konce. Jistě Vás příjemně překvapí, jak zboží vyměníte či vrátíte snadno a rychle. Při výměně nebo vrácení zboží je nutné vrátit zboží nepoškozené, bez známek užívání, s původními visačkami a neznečištěné.
 
2) Dále zboží řádně zabalte do balíčku a pošlete nám zpět na adresu uvedenou v on-line formuláři. Můžete si zde zároveň objednat dopravu a vygenerovat přepravní štítek.
 
3) Jakmile se balíček vrátí k nám, zkontrolujeme jej a pošleme peníze zpět na Váš účet v co nejkratší době (nejpozději však do 14 dnů), nebo Vám zašleme požadované nové zboží.
 
4) Zboží nám prosím zašlete na adresu:
Eshopat.cz
Lidická 1867/24
602 00 Brno
 
Děkujeme, že nakupujete na Eshopat.cz.