Právě nyní: LETNÍ VÝPRODEJ - slevy až 70% + 3% sleva pro registrované.

Výměna, vrácení zboží a reklamace

Nesedí Vám vybrané zboží? Potřebujete změnit velikost, barvu či zboží reklamovat?
Žádný problém, to se běžně stává...
 
1) Nejprve detailně vyplňte on-line formulář. Díky této službě budete mít proces vrácení, výměny či reklamace pod kontrolou od začátku do konce. Jistě Vás příjemně překvapí, jak zboží vyměníte či vrátíte snadno a rychle. Při výměně nebo vrácení zboží je nutné vrátit zboží nepoškozené, bez známek užívání, s původními visačkami a neznečištěné.
 
2) Dále zboží řádně zabalte do balíčku a pošlete nám zpět na adresu uvedenou v on-line formuláři. Můžete si zde zároveň objednat dopravu a vygenerovat přepravní štítek.
 
3) Jakmile se balíček vrátí k nám, zkontrolujeme jej a pošleme peníze zpět na Váš účet v co nejkratší době (nejpozději však do 14 dnů), nebo Vám zašleme požadované nové zboží. 
 
4) Zboží nám prosím zašlete prostřednictvím vybraného dopravce pres RETINO nebo Vámi zvoleného dopravce na adresu:
Eshopat.cz
Lidická 1875/40
602 00 Brno
 
V případě záslání ČP jako doporučený balíček/dopis se doba vrácení počítá až od vyzvednutí balíku na poště, kam chodíme jednou týdně. Všichni kurýři nás na adrese znají, vše nám doručují, bohužel psaní RR vždy uloží na poště. Proto, prosím, pro rychlejší vyřízení vratky, vybírejte přes ČP balík do ruky nebo zašlete přes jiného dopravce. 
 
V případě výběru zásilkovny, zaslat pouze na pobočku Lanudry, Lidická 38, Brno, 60200. V případě, že bude zásilka na jiné pobočce, zásilku nevyzvedneme. Není v našich silách vyzvedávat zásilky na různých pobočkách.
 
Výměna je zdarma při nákupu zboží v hodnotě vyšší než 500,-. Při menší hodnotě objednávky si kupující hradí poštovné.
 
Děkujeme, že nakupujete na Eshopat.cz.