Jak mohu vrátit objednávku?

  1. Nevyhovující položky z objednávky můžete vrátit do 14 dnů od doručení. Zboží prosíme vracejte nepoškozené, bez známek užívání, s původními visačkami a neznečištěné.
  2. Nejprve detailně vyplňte on-line formulář RETINO níže. Prostřednictvím on-line formuláře vyřídíte i případnou reklamaci.
  3. Zboží řádně zabalte do balíčku a pošlete nám zpět na adresu uvedenou v on-line formuláři (Eshopat.cz, Lidická 1875/40, 602 00 Brno). 
  4. V on-line formuláři si zároveň můžete jednoduše objednat zpětnou dopravu a vygenerovat přepravní štítek.
  5. Jakmile se balíček vrátí k nám, zkontrolujeme jej a pošleme peníze zpět na Váš účet v co nejkratší době nejpozději však do 14 dnů
  6. O jednotlivých krocích vrácení peněz Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailových zpráv.

 Důležité informace:

  • V on-line formuláři si můžete objednat dopravu přímo z domova, odnést na pobočku dopravce, nebo zvolit vlastní dopravu.
  • Cenu za zpětnou zásilku si hradí zákazník sám na konci on-line formuláře nebo
  • pokud využijete zvýhodněnou přepravu přes ZÁSILKOVNU: CZ - 59 Kč, SK - 3 EUR, tak Vám bude následně cena dopravy odečtena v dobropisu z částky, kterou vám při vrácení peněz zasíláme zpět na účet.
  • Pokud zvolíte svou vlastní dopravu, prosíme, posílejte balíček pouze na adresu: Eshopat.cz, Lidická 1875/40, 602 00 Brno. Děkujeme.

Mohu zboží vyměnit?

Více informací zde.

Retino on-line formulář: