Doprava nad 2000 Kč zdarma.

Garance doručení do Vánoc / Výměna nevhodného dárku

 

Podmínky služby “Garance doručení do Vánoc”

Garantujeme doručení Vámi objednaného zboží do Vánoc při splnění následujících podmínek:

  • Objednáváte si zboží, které je skladem ve Vámi požadovaném množství, provedení a kvalitě a objednávku provedete nejpozději poslední den akce tj. 19.12.2018;
  • Eshopat.cz Vaši objednávku potvrdí, vystaví Vám fakturu a Vy od kupní smlouvy neodstoupíte;
  • Kupní cenu zboží uhradíte včas dle zvoleného způsobu úhrady;
  • Objednané zboží si vyzvednete na výdejním místě Eshopat.cz (Pekařská 26, 60200 Brno) po předchozí telefonické domluvě (+420 775 223 032);
  • Pokud si zvolíte jako přepravu doručení třetím subjektem, Eshopat.cz předá Vaše zboží tomuto přepravci včas (Eshopat.cz však nenese odpovědnost za včasné dodání některým z jejích smluvních partnerů);
  • V případě tzv. vyšší moci (mj. mimořádné, nepředvídatelné, neodvratitelné a nezaviněné události, nepředvídatelného počasí, neočekávaného skokového nárůstu počtu objednávek, nebo výpadku informačního systému) Eshopat.cz nenese odpovědnost za pozdní dodání.

Kupující bere na vědomí, že tato akce může být kdykoliv aktualizována na základě mimořádných událostí nebo jiných skutečností, a to zejména s ohledem na způsoby dopravy zboží.

 

Podmínky služby “Výměna / vrácení nevhodného dárku”

1. Popis služby

Tyto podmínky upravují vztahy mezi smluvními stranami smlouvy o poskytování služby „Výměna / vrácení nevhodného dárku“. Smlouva o poskytování služby je uzavřena tehdy, když objednatel spolu s vybraným zbožím, nabízeným poskytovatelem na www.eshopat.cz, potvrdí v tzv. košíku objednávku a poskytovatel mu vystaví fakturu.

Poskytovatel (Aneta Trnavská, se sídlem Pekařská 26, 602 00 Brno, IČ: 02931427) zaručuje objednateli, že mu umožní výměnu / vrácení zboží bez udání důvodu do 15. 1. 2019, a to za podmínek uvedených níže, pokud o toto vrácení objednatel požádá, tj. využije službu ve stanovené lhůtě. Služba se vztahuje pouze na zboží zakoupené v internetovém obchodě Eshopat.cz v období od 26.11.2018 do 24.12.2018.

2. Podmínky využití služby

Poskytovatel je povinen poskytnout službu, tedy poskytnout objednateli možnost výměny / vrácení zakoupeného zboží bez udání důvodu do 15.1. 2019, pouze pokud:

  • Objednatel využije službu v termínu, kdy je tato služba nabízena;
  • Objednatel neodstoupí od smlouvy na koupi zboží, jehož se služba týká, před uplatněním služby;
  • Objednatel uplatní službu nejpozději 15. 1. 2019, a to osobně v sídle poskytovatele (Pekařská 26, 602 00 Brno) a po předchozí telefonické domluvě (+420 775 223 032), nebo písemně (info@eshopat.cz). Objednatel může k výměně / vrácení zboží použít vzorový formulář ke stažení zde.
  • Objednatel nijak nepoškodí identifikační štítky zboží, jehož se služba týká a předloží, nebo zašle na adresu sídla poskytovatele poskytovateli zboží ve stavu nepoškozeném, neopotřebeném a neznečištěném;
  • Objednatel prokáže nárok na službu originálem daňového dokladu obsahující příslušné zboží.

3. Výměna / vrácení zboží

V případě, kdy objednatel splní veškeré poskytovatelovy podmínky služby pro výměnu / vrácení zboží, má objednatel nárok na využití jedné z následujících možností:

  • Neprodlenou výměnu vráceného zboží za jiné zboží ve stejné hodnotě z dostupného sortimentu označeného statusem “Skladem” v internetovém obchodě poskytovatele;
  • Neprodlené vystavení poukazu v hodnotě vráceného zboží k nákupu zboží v internetovém obchodě poskytovatele s dobou platnosti 1 rok od vystavení poukazu (poukaz není směnitelný za peníze);
  • Vrácení peněz na uvedený účet objednatele v celkové hodnotě zakoupeného zboží nejpozději do 30 kalendářních dnů od doručení zboží na adresu poskytovatele.

4. Závěrečné ustanovení

Platnosti a účinnosti nabývají podmínky dne 26. 11. 2018.